Share

Mary Kay kini bangga memperkenalkan wangian terbaharu di pasaran. Lalu, inilah dunia kamu, kehidupan kamu dan kisah kamu. Where will life take you next?

Kehidupan di kota metropolis, perhubungan tiada terbatas. Keharuman yang penuh sofistikated, di mana elegan bertemu kesenangan, Cityscape Eau de Parfum buat gadis dan Cityscape Cologne Spray buat teruna.

IMG_4388

Aroma ini membawa dua individu dari kota mampu bertemu dari celahan bangunan dan bersatu hati di atas titik nan sama. Wangiannya sungguh serasi bersama-sama dan bekasnya pula terdedah kepada seluruh alam. Sungguh indah kerana apa sahaja terkandung di dalamnya terdedah kepada alam.

IMG_4406

Cityscape Eau de Parfum for her

“Dalam mencipta Cityscape™ Eau de Parfum, saya diinspirasikan oleh kecantikan berbeza Phantomia Orchid yang luar biasa, yang tumbuh di hutan-hutan hujan Amazonian. Bagi saya, orkid ini ialah simbol tertinggi kecanggihan, sejak anda hanya boleh menghargai kecantikannya di satu saat khusus pada waktu malam,” kata pembuat minyak wangi  dan pencipta, Rodrigo Flores Roux.

TOP NOTES:

Bergamot, Pink Pepper, Red Currant, Apricot, Violet Leaves

MIDDLE NOTES:

Phantomia Orchid Scent TREK®, Orange Flower Absolute, Peony, Florentine Orris

BOTTOM NOTES:

Sandalwood, Damson Plum, Sustainable Vanilla Beans from Madagascar Orpur®, Angelica, Amber

IMG_4404

Cityscape Cologne Spray for him

Bagi konsep Cityscape Cologne Spray, penggemar minyak wangi Linda Song dan Olivier Gillotin dimotivasikan oleh lelaki itu. “”Kami diinspirasikan oleh yang duniawi mengembara lelaki yang mencari hanya terbaik sahaja. Dia merayau di seluruh dunia, menjadi lelaki berpelajaran tinggi dan penuh. Untuk lelaki ini yang telah menjelajah dan mengutip wangian di sepanjang jalan itu, kami tampilkan keharuman baru ini.”

TOP NOTES:

Italian Bergamot, French Lavender, Pepper

MIDDLE NOTES:

Geranium Oil Egypt ORPUR®, Orange Flower, Whiskey Barrel Accord

BOTTOM NOTES:

Cedarwood, Sandalwood, Patchouli Oil Indonesia ORPUR®, Vetiver, Amber, Mediterranean Rockrose